onsdag 6. januar 2016

Hageåret 2015 i bilder


2015 var året med den milde vinteren, den lange kalde våren og den lange varme høsten.
2015 var året da rosene hadde tidenes mest elleville blomstring som bare varte og varte og varte helt til kulda og snøen kom.
2015 var året da en mengde planter blomstret for første gang. Blant høydepunktene var den vakre rosa pionen "Sarah Bernhardt", den svarte stråleirisen og de flotte stokkrosene som ga en deilig sommerfølelse langt utover høsten.
2015 var året da vi fikk besøk av journalist og fotograf som ville skrive en reportasje om drivhuset vårt. Denne reportasjen kommer i Norsk Hagetiend til våren, det gleder vi oss veldig til.
2015 var året da vi fikk med oss både Hagemessa og et besøk i drømmehagen hos Helen Fredholm.
Vi sitter igjen med gode minner om et flott hageår der vi har brukt mange timer i hagen til både glede og rekreasjon.
Her er en liten årskavalkade i bilder fra Valdreshagen:

JANUAR

FEBRUAR

MARS

APRIL

MAI

JUNI

JULI

AUGUST

SEPTEMBER

OKTOBER

NOVEMBER

DESEMBER

Måtte 2016 bli et like flott hageår!

8 kommentarer:

  1. Wonderful collection of photos !!
    Greetings

    SvarSlett
  2. Fantastisk årskrönika. Så fina bilder
    Kram Maria

    SvarSlett
  3. Wow, for en flott årskavalkade av blomster.
    Lykke til med kommende sesong.
    Hilsen Inger

    SvarSlett
  4. Så koselig å se 2015 gjennom en serie flotte bilder. Takk for titten.

    SvarSlett
  5. Fantastiske bilder av en fantastisk hage! Dere er så flinke Mariann!:)
    Gleder meg veldig til å følge deg fremover også. Her finner jeg masse inspirasjon!

    SvarSlett
  6. Det er moro å se hageåret hos dere, og mange fine bilder! Jeg gleder meg til å lese reportasjen fra hagen deres!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...