søndag 14. januar 2018

Drivhuskos i januar ♥


Det er ingen grunn til ikke å kose seg i drivhuset selv om det er januar, kuldegrader og snø ute. For med en varmeovn, masse levende lys og varme klær blir drivhuset til en koselig oase og et perfekt avbrekk fra hverdagen. Vi har tilbrakt noen lørdagstimer i drivhuset igjen med god drikke, litt snacks og gode samtaler. Vi er nemlig av dem som bruker drivhuset hele året rundt og lar ikke en god anledning til å nyte noen timer der gå i fra oss. I vintersesongen står retrosalongen der i vinteropplag, den er farlig god å sitte i og med saueskinn blir vi heller ikke kalde i baken. Levende lys i alle vinduer skaper en koselig romantisk atmosfære og avgir også litt ekstra varme. Men til slutt ble det både for kaldt og mørkt og vi tuslet inn igjen til en rolig lørdagskveld foran tv-en.... 












7 kommentarer:

  1. Det så utrolig koseligt ut. Og så kjekt å ha glede av det hele året

    SvarSlett
  2. Dere har det fint, gleder meg til drivhuset her får tak. Ha en fin dag begge to, hilsen Ingeborg

    SvarSlett
  3. Inspirerende for meg som 1.års- drivhuseier- har gjort en del lignende grep og har tenkt å ta barnebarna (3 og 5) inn på lunsj etc når de kommer på besøk nordover i februar - gleder meg!

    SvarSlett
  4. Ser så trevligt ut i växthuset, med alla ljus.
    Ha det fint /Marika

    SvarSlett
  5. Så fine og stemningsfulle bilder♥ Selvfølgelig skal dere bruke drivhuset året rundt, dere har jo det fineste av alle!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...