tirsdag 19. november 2019

Et lekkert høstsjal - "Höstfägring"


Innimellom julegaveproduksjonen har jeg tatt meg tid til å hekle sjalet "Höstfägring" som er en CAL fra Jarbo.se. Jeg hadde ikke orginalgarnet men har brukt Drops sitt Alpakka istedet, noe som fungerte aldeles utmerket. Sjalet er både morsomt og lett å hekle, oppskriften er delt inn i 6 deler og finnes også på norsk. Oppskriften finner du HER.
Sjalet ble heklet på bare noen dager så dette rekker du fint før jul....
Jeg er superfornøyd med resultatet for sjalet ble både lekkert og mykt!








3 kommentarer:

  1. Hei!
    Utrolig vakkert. Det er morsomt å se. Nydelige farger og spennende kontraster.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  2. Oh, dear, it's absolutely gorgeous!! 👌 ✨ And beautiful autumn shades as well 💕 I pinned it. Have a wonderful day! 🍃🌸🍃

    SvarSlett
  3. Flott sjal, skulle ønske jeg var flinkere til å strikke og hekle. Ha en fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...