tirsdag 27. januar 2015

Redesign: Minikommode


Jeg har fått overta to Ikea minikommoder som ungene ikke bruker lenger. Alle de små skuffene er perfekte til frøposer, oppbindingsutstyr og annet småtteri til hagen. Men den trehvite fargen var jeg ikke fornøyd med, så jeg bestemte meg for å redesigne dem litt.
Kommodene fikk 3 strøk hvit panellakk, samtidig fikk skuffene pålimt tapetprøver i forskjellige mønstre og farger.
Kommodene er ikke til å kjenne igjen, nå er de lyse og lette i uttrykket og passer perfekt inn i drivhuset.
Jeg er strålende fornøyd med resultatet og gleder meg til å fylle skuffene med småting utover våren.
Og her er min "pimp my ikea":

Kommodene får noen strøk med panellakk på utsiden
 Skuffene er klare for litt forandring. Jeg tok en av skuffen og laget omriss til en mal.
 Tapetprøver - disse er fra Flügger
Tapetprøvene blir kuttet til etter malen
 Skuffene får på tapetlim og tapetbitene limes på
Voila! Det ferdige resultatet



Klar for våren!

2 kommentarer:

  1. For en god ide! Det ble kjempe fint!

    SvarSlett
  2. Hei! Innmari fint, kreativt og inspirerende. Det må være veldig morsomt å få slike ideer. Ha det godt! Anne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...