fredag 26. desember 2014

Fra julegavesekken: Strikket hals


En av julegavene til mammaen min i år er den mye omtalte Quilted Lattice Ascot halsen som "nesten alle" har strikket i høst.
Jeg kjøpte materialpakke med norsk oversatt mønster fra Projo-produkter.no. Garnet som fulgte med heter Cascade 220 Sport i fargen naturhvit og er i 100 % ull fra Peru. 
Halsen ble myk og god, virker behagelig å ha på og ser ikke ut til å klø. Mønsteret ser vanskeligere ut enn det er å strikke i virkeligheten.
Resultatet ble en lekker og elegant hals som jeg håper mammaen min vil like og bruke masse!






1 kommentar:

  1. Hei. Veldig fin😊. Veit du kor det går an å få tak i oppskrift? Mvh Lene

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...