søndag 28. desember 2014

Lidenskapelig opptatt av juletrepynt


Jeg er lidenskapelig opptatt av juletrepynt og får visst aldri nok... 
Hver jul må jeg bare ha noe nytt selv om treet er stappende fullt fra før. Det er blitt en tradisjon å kjøpe ihvertfall en ny hvert år, og i år er intet unntak. Og jammen var jeg så heldig å få to nye av min datter i julegave også. 
Vi pleier å ha ekte juletre av gran hvert år, men i år ble det kunstig juletre ettersom min ene datter er allergisk for gran. Det funket det også, riktig så symmetrisk er treet.
Jeg er derimot litt skeptisk til å henge opp mine dyrebare glasskuler øverst i treet. Ikke kan jeg henge dem nederst heller, med fire katter i huset er de litt utsatt der. Løsningen for mine dyrebare ble å legge dem i et etasjekakefat. 
Nå kan jeg beundre kulene samtidig som de ligger trygt. Og jammen ble det lekkert også!!










Inspirasjonen er hentet fra juleboka til Claus Dalby - "man ta'r, hvad man har" som han sier....





1 kommentar:

  1. Det var en smart løsning for å berge de fineste julekulene.
    Jeg har også katter, og det nytter ikke å henge opp noe jeg er redd for.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...