lørdag 9. mai 2015

Det satt to katter på et bord...


...og de ville ikke klatre ned igjen...
Det er ikke lett å få lest til eksamen når man har TO katter oppi bøkene. For jeg har jo ikke hjerte til å flytte dem heller, de er jo så søte.... litt bortskjemte hørte jeg noen som sa..?
Så da får jeg bare tilpasse meg som best jeg kan.
Og kanskje er det slik at jeg har brukt alt for mye tid på bøkene i det siste og ikke nok tid på dem etter deres mening. Så da legger de seg midt oppi, nå er det deres tur til å få oppmerksomhet...
Her er en liten bildeserie fra torsdag der begge to etterhvert sovnet midt oppi det hele....men studenten sovnet ikke da ;-)






4 kommentarer:

  1. Så nyydelige katter du har. Helt skjønne :)

    SvarSlett
  2. Jätte fina katter du har! :-)

    SvarSlett
  3. Hei! Flott kattestudie. Tenker med skrekk og gru på alle vårene som har gått med til studier til eksamen. Lykke til! Anne

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...