lørdag 4. oktober 2014

Høst?


Jeg holder på sensommeren så lenge jeg klarer, jeg vil helst ikke innrømme at det nærmer seg høst og vinter. Men nå må jeg nok snart innrømme det.
Dessverre! For jeg er nok et sommermenneske. Jeg liker ikke snø og kulde og synes det er bare trist å se naturen visne ned rundt meg. Eneste høydepunktet er faktisk alle fargene. For farger liker jeg!
I løpet av den siste uken har høstfargene virkelig gjort sitt inntog. Og i går hadde vi høstens første frostnatt, så da er det ingen tvil: Det er høst!









4 kommentarer:

  1. Flotte bilder av glade høstfarger! Ja nå er det høst. Jeg liker høsten med fin klar luft og flotte farger, selv om det betyr at sommeren er over for denne gang :-). Ha en fin helg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...