onsdag 29. oktober 2014

Sesongens siste fargerike rosefat


I gårsdagens flotte høstvær gikk jeg løs på de siste rosene og blomstene i hagen med saks. Fant fram mitt flotte grønne glassfat og danderte blomsterhodene i vannet. Og se så vakkert det ble!
Skulle ikke tro at dette flotte rosefatet er fra slutten av oktober, ser mer ut som midtsommer.



Oppi fatet har jeg rosa William Baffin, margeritter, gressløk, erteblomst, stemor og en liten cosmos.


Etter en liten fotoshoot ble rosefatet plassert i drivhuset. Og der tilbragte jeg mesteparten av gårsdagen i selskap med kattene, god kaffe og hekleprosjektet mitt....





Om du skulle være litt nysgjerrig på hekleprosjektet mitt, så kan jeg røpe at det kommer ett blogginnlegg om det om ikke så alfor lenge....

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...