tirsdag 14. oktober 2014

En kjærlighetsgave


På fredag kom min handyman hjem med en skikkelig overraskelse, han hadde kjøpt en kjærlighetsgave til meg!
Jeg elsker jo som kjent roser og på en handletur hadde jeg fått øye på et bilde som jeg falt pladask for. Men så ble jeg litt "blå" da og tenkte at jeg trengte jo ikke akkurat noe nytt bilde, så etter mange runder rundt i butikken gikk jeg derifra uten bilde. Kom til å nevne i forbifarten senere på dagen til min mann at jeg hadde sett dette fine bildet.
Stor var overraskelsen da han altså kom hjem dager senere med akkurat dette bildet som er så utrolig lekkert og så veldig meg. Nå er bildet vel installert over tv og der skal det henge i vinter og minne meg om hagen min og alle rosene mine. Og hvor heldig jeg er som har en slik flott mann som kan overraske meg med kjærlighetsgaver uten at det er en spesiell anledning som bursdag eller morsdag. Heldige meg!!

Selvfølgelig måtte bildet bli med på fotoshoot så jeg fikk vist det fram til dere. Bilde er i lerret montert på solid plate og 40 x 80 cm stort. Og helt nydelig :-)



3 kommentarer:

  1. Det er jeg som er heldig som får lov til å overraske fruen i huset med kjærlighetsgaver. Ingen i verden viser større glede over små gaver enn gammelrosabloggeren min <3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...