mandag 1. desember 2014

Det er tid for adventskalendere


Det er blitt desember og det er tid for adventskalendere. Selv om ungene våre har blitt nesten voksne, er det fortsatt stor stas å få adventskalender. Da de var små hadde de playmo-adventskalendere. Disse ble spart fra år til år og var veldig populært. Men nå er playmo skiftet ut med småting.
Jeg synes at det er riktig så spennende å finne ting til kalenderen. Og innpakkingen gir meg ordentlig julestemning. I år har jeg pakket alle kalendergavene inn i rødt papir med hvit/rød hyssing. Merkelappene er selvlaget med håndskrevne tall, de ble riktig så fine synes jeg. Disse fant jeg på internett her og var slettes ikke vanskelig å lage.
Så gjenstår det morsommeste: Nemlig å høre hva ungene sier om alle tingene jeg har funnet til dem. Dette blir morsomt :-)





4 kommentarer:

  1. De er heldige som får så fine pakker! Her er det Playmokalender:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Playmokalender er nok en innertier i den alderen tenker jeg :-) Var i hvert fall stor stas da mine var små

      Slett
  2. SÅ koselig! Nydelig gjennomført "håndtverk" av mora <3
    Heldige "voksne" barn :)

    Fin adventstid ønsker deg... Nyt den!

    Klem fra Ann Elisabeth

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...