tirsdag 9. september 2014

En gave midt i blinken


Mamma hadde med seg en gave til meg da hun kom på besøk i helga, og jeg må si at den virkelig var midt i blinken!
Det er en nydelig rosekopp. Den er kjøpt på en brukthandel på Hedmarken og laget i keramikk av engelske Portmeirion Pottery som er kjent for sine botaniske motiv.
Koppen er ganske stor med hank og har lekkert rosemotiv både utenpå og inni i flotte farger. Den er tydelig brukt for den er litt krakelert. Men det gjør ingenting, jeg synes det er sjarmerende. Rosekoppen er allerede blitt en stor favoritt :-)

Jeg tok med rosekoppen på fotoshoot i drivhuset og her er resultatet. Er den ikke fin?









1 kommentar:

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...