torsdag 6. august 2015

Finpuss


I noen uker nå har vi striglet og ordnet i hage og drivhus og i går var det tid for den siste finpussen. 
Plenene ble klippet, det siste ugresset ble luket og på alle rosebuskene ble gamle blomster klippet bort. Ikke ofte at trillebåra ser så flott ut, full av roseblader som den var.
Drivhuset ble ryddet, vasket og "stæsjet" og friske blomsterbuketter ble plukket inn.
Og hvorfor alt dette styret mon tro?
Jo, i dag har vi nemlig hatt besøk av journalist og fotograf som skal lage en reportasje om drivhuset vårt.
Vi hadde grugledet oss, men selvfølgelig gikk det kjempefint. Det var utrolig koselig å få besøk og stas å få vist fram drivhuset og hagen.
Nå gleder vi oss til å lese reportasjen om drivhuset vårt i Norsk Hagetiend :-)

Lekkert innhold i trillebåra på tur til komposten
Kjekt å ha med seg en liten hagemedhjelper
Klart for besøk!






















6 kommentarer:

  1. Hei!
    Liker bildene så godt. De må å ha likt dette oppdraget. Tenk å ha dette som jobb.
    Anne

    SvarSlett
  2. Så spennende da! Gleder meg til å lese om det i Hagetidend!

    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder av drivhuset ditt. Gleder meg til å lese artikkelen i Norsk Hagetidend.
    Ha en fortsatt fin dag
    Stein

    SvarSlett
  4. Jøss, så moro! Jeg gleder meg til å lese artikkelen!

    SvarSlett
  5. Ja det blir en gøy artikkel å lese i Hagetidend! Kjempefine bilder!

    SvarSlett
  6. Så spennende da! Gleder meg til å se artikkelen:)
    Flotte bilder!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar til meg, det synes jeg er koselig :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...